donderdag 19 augustus 2010

Karins'news

Hallo iedereen,
hier nog wat nieuws vanuit het prachtige Falmouth en omgeving.Ondanks het wisselvallige weer hebben we hier al zalig genoten ;het ankeren op de rivieren en in de baaien is elke keer weer puur natuur en heel ontspannend!Nu liggen we in een haventje en hebben juist Joris en Laura Lorré uitgewuifd na 3 gezellige dagen samen op de WW.Hier hebben we internet aan boord en dat is wel heel gemakkelijk.
Tot hiertoe is alles al supergoed verlopen en blijft de sfeer heel tof.We vullen onze dagen met prachtige coast-walks (die meestal wat langer uitvallen omdat we altijd de weg kwijt zijn), fietstochtjes (die soms niet zo evident zijn in deze omgeving),lekker eten maken (vooral Steefje) en bij regenweer boeken lezen uit onze bibliotheek , spelletjes spelen (bv.scrabble waarbij een woordenboek wel handig zou zijn om de uitvindingen van Steven op te zoeken!) en mijn spaans herhalen (goed hé Chrisje!).Wat betreft mijn gitaarspel;het zit al in mijn hoofd maar nog niet in de vingers want ik wacht immers nog altijd vol verwachting op de zwoele temperaturen....
Dus met andere woorden:we zijn zo 'goe bezig' dat ik me soms zelfs schuldig voel omdat we zo ontspannen en relaxed zijn.
Zondag komt Eric toe om met ons de oversteek te maken naar Spanje vanuit de Scilly-eilanden.Hopelijk zijn de winden ons goed gezind...
Om af te sluiten wil ik eerst mijn collega's nog zalige vakantiedagen toewensen en een supergoede start voor een fantastisch 'nieuw'schooljaar.De tekening van juf. Tine en haar kindjes heeft een heel speciale plaats gekregen op de WW,nog eens dank je wel
!Aan iedereen wens ik het allerbeste en geniet zoveel je kan!Dikke zoen en tot volgende keer....

2 opmerkingen:

  1. veel success bij den oversteek naar spanje,
    Paul en Erika, Piccionaia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. White wizard :-) OVER
    Wij reizen mee, als jullie dat goed vinden ...
    around the world, within the universe

    Goede winden toegewenst :-)

    Gert, Marleen, Laura, Julie, Alexander, Charlotte, Cédric, Luca, Sabo, Span, Spic, Streepje en Vlekje

    BeantwoordenVerwijderen